+31 55 301 1082 / 09:00 – 17:30

Pricing

All about the money

Totaalaanbod

ALL IN

Vanaf hier ben je klaar met het kantoorgeneuzel. Geen additionele kosten voor internet, koffie, front desk services of schoonmaak. De randzaken zijn ons probleem, niet de jouwe.

 

Dat betekent ook dat wij bureaustoelen vervangen, schermen repareren en de bureau’s onderhouden. Allemaal in de prijs inbegrepen en daarmee onvergelijkbaar met een ander aanbod in de markt.

 

Neem een laptop mee, start met werken en vergeet waar je al die jaren zo druk mee bent geweest.

Tailormade

Geen
ONe-size
oplossing

Ons aanbod volgt jouw behoefte. Daarom brengen we altijd eerst samen in kaart wat je nodig hebt, denken we met je mee en maken we een aanbod op maat. 

 

 

Zo komt het wel eens voor dat bedrijven zich na een gesprek helemaal niet meer vastleggen, maar een kantoor volledig flexibel laten meebewegen. 

Samenstelling van het aanbod

PRijs
opbouw

1.  Vaste kosten

Voor hoeveel mensen, op welke locatie en op welke dagen heb je een kantoor nodig. Wil je een eigen vaste ruimte, of blijf je juist dagelijks flexibel. De mate waarin je ruimte wilt reserveren vormt de basis voor je vaste kosten

 

2.  Flexibele kosten

Welke middelen denk je nodig te hebben. Denk aan  meetingrooms, lunch of ZZP’ers die soms met je meewerken. Deze blijven flexibel maar vormen de basis van een duidelijk inzicht in je maandelijkse kosten.

 

3. Betalingsvorm

Fluctueert je factuur maandelijks op basis van gebruik, of houden we een vast bedrag per maand in retainervorm aan. Zodat we de besparing van de zomermaanden, gebruiken in de wintermaanden bijvoorbeeld. 

 

Kostenbeheersing

ACTIEF
Beheer
van jouw
factuur

Nadat je bij ons bent ingetrokken blijven we actief in het beheer van jouw contract. Zo optimaliseren we de vaste basis, of adviseren we kostenbesparingen op basis van je gebruik. Ook kijken we bijvoorbeeld samen vooruit op bijvoorbeeld zwangerschapsverlof of een sabbatical, zodat je altijd weet dat je contract goed aansluit.

Maak jouw keuze

DE Memberships
van Mr.Green

Traditioneel

STABLE

Een kantoor zoals je van iedereen geoffreerd krijgt, maar dan gecombineerd met de flexibele mogelijkheden van Mr.Green. Reduceer je eigen ruimte drastisch, door je alleen vast te leggen op de ruimte die je echt full-time nodig hebt. Gebruik voor al het andere de meetingrooms of werkplekken van de Mr.Green Office Collection. Dit kantoor richt je zelf in.

 

Vanaf € 477 per maand (excl. btw) 

Meest gekozen

FLEXIBLE

Sluit het bedrijf over op een volledig ontzorgde, full service kantooroplossing. Beslis vooraf of op de dag zelf welke oplossing het beste past en ga aan het werk. Je zit niet meer vast aan een vaste ruimte maar hebt wel altijd een plek die bij je past. Daarmee makkelijk op-of-af te schalen en maandelijks opzegbaar. 

 

Vanaf € 200 per medewerker per maand (excl. btw) 

Individueel

CLUB

Speciaal voor individuele members. Onbeperkt toegang tot het Mr.Green netwerk. Ideaal voor members die veel reizen, of door het hele land werken. 

 

Altijd een plek om te werken of klanten te ontvangen. Werk in rust, of op afstand van het kantoor. Volledig flexibel in te regelen.

 

Vanaf € 499 per maand (excl. btw) 

 

Wacht niet langer

Neem contact op!

De keuze voor een nieuw kantoor gaat niet over een nacht ijs. Dit is het moment om een het bedrijf in een klap toekomstbestendig onder te brengen in de meest duurzame oplossing

 

Vanaf nu bespaar je tijd en geld en geef je je medewerkers alles wat ze nodig hebben om te excelleren. 

 

 

Ben je al member en wil je een nieuwe offerte of prijsspecificatie? Neem dan contact op met jouw persoonlijke accountmanager of direct via Support.

 

 

Voorbeelden

Download
hier de brochure

Een snelle samenvatting van onze oplossing, gemakkelijk om te delen met collega’s. Daarnaast bevat onze brochure een aantal voorbeelden van bedrijven die we geholpen hebben om los te breken van traditionele oplossingen. 

"*" geeft vereiste velden aan