+31 55 301 1082 / 09:00 – 17:30

Veelgestelde vragen

Het snelste antwoord op je vraag

Onderwerp

Samen delen

Veel bedrijven tegelijk in hetzelfde gebouw, gaat dat wel goed?

Jij bent altijd in de lead over de middelen die je wilt gebruiken. Voor een informeel overleg hebben we ruimtes die niet anders zijn dan een coffeebar, maar voor vertrouwelijke informatie heb je altijd toegang tot een eigen ruimte, in welke vorm je die ook kiest. 

 

Al onze ruimtes zijn access-based. Er kunnen dus alleen mensen jouw ruimte in als ze onderdeel zijn van jouw bedrijf, of expliciet uitgenodigd zijn. Daarnaast maken we gebruik van gescheiden netwerken.

 

Tot slot zijn we member-only. Je zit dus niet steeds bij een vreemde in de buurt, maar zult elkaar vaker tegenkomen. 

We staan voor een optimaal gebruik van de ruimte, dus gaan we met iedereen in gesprek over de vaste gewoontes. Dit helpt ons het gebruik van verschillende gebruikers op elkaar af te stemmen. Daarnaast leg je in het vaste deel van onze afspraak vast welke ruimte je wilt reserveren. En zelfs in het flexibele deel, houden we altijd ruimte over om schommelingen op te vangen.

 

Met een dynamisch prijsmodel kunnen we daarnaast voordeel bieden om ruimte op bepaalde momenten te creëren.

Onze technologische oplossingen zorgen ervoor dat je niets zult merken. Kom je binnen staat je naam en logo bij de receptie, zijn de schermen en kleuren van je kantoor zoals je gewend bent. Het uiterlijk is alleen anders als je er niet bent, maar dat heb je niet door. Als je binnenkomt is het dus gewoon jouw kantoor, tot de foto’s van je hond op je bureau aan toe.

Vraag

Hoe zit het met de IT beveiliging?

 

Door een diepe samenwerking met Google zijn we in staat alle bedrijven een gescheiden netwerk aan te bieden. Onze IT is daardoor Corporate Grade Certified. Je zult dus nooit iemand tegenkomen van een ander bedrijf.

Onderwerp

Facilitair

Kan ik mijn postadres bij jullie onderbrengen?

Natuurlijk, het is immers jouw kantoor vanaf nu. Sterker nog, je kunt je vestigen op al onze locaties als je dat zou willen. Hiervoor wordt een kleine registratiefee in rekening gebracht. 

Die nemen we voor je aan en handelen we voor je af. Uiteraard binnen de afspraken die we daar samen over maken.

Persoonlijke aandacht is heel belangrijk. Op iedere locatie is een host aanwezig om jouw werkdag tot een succes te maken of je gasten te ontvangen. Voor alle andere zaken is er een persoonlijke account manager en full time remote support team aanwezig om al je facilitaire problemen op afstand op te lossen. Daar waar we kunnen zullen we zoveel mogelijk automatiseren, zodat we juist tijd over houden voor het persoonlijke contact.