+31 55 301 1082 / 09:00 – 17:30

Online Plastics Group

BRAND op
Kantoor

Wat doe je als je van de een op de andere dag geen kantoor meer hebt? Hoe ga je door als je bedrijf opeens geen plek meer heeft om samen te komen, juist als de nood het hoogst is? 



Vervangende kantoorruimte na brand | Bedrijfsschade door brand | Tijdelijk geen kantoor | Tijdelijke kantoorruimte

Binnen
een dag operationeel

“Ik werd in alle vroegte uit mijn bed gebeld door de beheerder van het kantoorpand. Zo hoorde ik dat er een grote brand was geweest in het pand van ons kantoor. Gelukkig niet bij ons. Plotseling hadden we geen toegang meer tot ons kantoor en wisten we dat we, totdat het gebouw was schoongemaakt en opgeruimd, de toegang nog wel even lastig zou blijven. 

 

We zijn toen op zoek gegaan naar een tussentijdse oplossing. De verwachting was dat we onze inrichting nog wel konden behouden, dus gingen we op zoek naar een volledig gemeubileerd kantoor voor zeer korte termijn en bovendien per direct beschikbaar. 

 

Een onmogelijk opgave, maar in onze ogen werk je als een team het beste wanneer je ook bij elkaar op kantoor zit. We vinden het daarom belangrijk dat we de samenwerking tussen collega’s optimaal faciliteren. Goede face-to-face overleggen, maar ook de mogelijkheid om gedurende de dag zaken samen af te stemmen. Het sociale stuk is voor ons ook heel belangrijk, zoals een kop koffie drinken of samen lunchen. 

 

Mijn collega Max had eerder van Mr.Green gehoord dus gingen we in gesprek. Maandag om circa 10.00 uur diende ik daarom een contactverzoek in. Dezelfde ochtend had ik Jeroen aan de telefoon, die voor 12 uur een oplossing en offerte had liggen. De volgende dag konden we aan de slag. 

 

Na een korte tour en uitleg waren we op dinsdag met het complete bedrijf operationeel binnen 53 minuten. 

We zijn erg blij dat we een terugslag als deze brand konden ombuigen naar een positief effect voor onze organisatie. We hoefden niet langer te richten op hier en nu, maar konden we ons richten op de toekomst.

Kort maar krachtig

 

Wat is jullie indruk van de locatie, het mechanisme hoe het bij ons werkt?

Een prachtige locatie waar alles goed voor elkaar is, een team dat echt voor je klaar staat en oplossingsgericht is.

Hoe verhoudt ons kantoor zich tot die van jullie?

We zijn gewend om in grotere ruimtes samen te werken. Bij jullie werkten we verdeeld over andere kantoren. We merkten opeens dat we gewend zijn geraakt aan de reuring in de grote ruimtes.

 

Wat vonden de medewerkers van het nieuwe kantoor? 

Collega’s waren directe enthousiast en voelde zich snel

thuis.

 

Nu je de flexibiliteit van Mr.Green hebt leren kennen, zou Mr.Green op een ander moment relevant kunnen zijn voor jullie bedrijf?
We blijven lid van Mr.Green omdat het voor meerdere collega’s heel prettig is om op verschillende locaties te kunnen werken en afspraken te plannen.